onsdag 17 september 2008

Senaste nytt...

...på äktenskapscertifikat-fronten:

Alla papper skickas tillbaka till oss för tydligen måste vi gå genom en svensk advokat för att få igenom detta.
Behöver jag säga hur arg jag kommer att bli på min make om det visar sig att han skrev fel datum på pappret från början?!

Får just höra att en gammal kompis är gravid, underbart! Man blir alldeles varm när man får sådana nyheter. Direkt går man tillbaka till sina egna graviditeter och förlossningar, tårarna är inte långt borta. Jag ska nog ha mens snart, annars är jag inte så blödig.

Stora tjejen är hemma från dagis idag för hon var inte riktigt på hugget i morse. Hon verkar heller inte sjuk, men mår samtidigt inte bra, skönt att vila en dag här hemma i stället.
Däremot orkade hon med en fika i köpcentret, vi köpte en ny fin jacka till henne, och vantar i massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar