onsdag 3 september 2008

Öronvärk

Om inte trumhinnan värker sönder snart så blir jag mäkta förvånad. Det gör så ont i örat att jag tror jag dör. Ändå har jag varit lite piggare idag, trots att jag hostade mig igenom hela natten.

Mobilfrågan är löst. Det här är min nya mobil:

http://www.htc.com/www/product.aspx?id=142

Var på stan idag och försökte få mina ringar värderade, men det vill tydligen alla efter semestern så det är bara att vänta tills nästa månad. Trist att då bli av med sina ringar i flera veckor, men av försäkringsskäl är det ett måste.

Idag hade vi ett spöke här hemma som hade precis lika pyjamas som stora tjejen, och ännu mera underligt var att han hade lika filtar också! Han var tydligen snäll, för han fick smaka både mjölk och tortillas av dottern. Undra om han kommer att vara tyst i natt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar