onsdag 2 mars 2011

Tiden rusar iväg

Det har varit fullt upp i veckan nu, därav min frånvaro i bloggen.
Det har varit möten som vanligt och vi har också tagit tag i att rensa, möblera om och köpa nytt till dotterns rum. Lite smått har vi börjat på lillans rum med, men det har fått mig att inse att hon alltid får ta det de äldre inte längre vill ha eller som inte passar på deras rum. Hon ska därmed få något fint att ha på sitt rum och jag tror att jag har hittat något hon skulle gilla.



eller:



Det här är dessvärre inga billiga lektält, de kostar ca 2500 kr st så det gäller att verkligen att tycka om det innan man bestämmer sig... Från England kan jag få det nedersta tältet för dryga tusenlappen + frakt, men jag kollar vidare innan jag bestämmer mig.
Om någon har tips på liknande inredning får ni gärna höra av er!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Har ojjat mig över det översta av tälten en längre tid jag med!! :o)

    SvaraRadera
  2. Det är en favorit!!! Synd bara att prislappen inte är lika kul som tältet...

    SvaraRadera
  3. Ja!! Jag inbillar mig att jag kanske skulle kunna sno lite ideér, göra om och sy en egen variant... Men NÄR vet jag inte! Till barnbarnen kanske...?

    SvaraRadera