söndag 27 mars 2011

Gissa vem som vann?!

Trots att jag inte spelat bowling sedan gymnasiet vann jag serien vi spelade igår. Vi var 5 tjejer som spelade och sedan drog vidare för lite mat. Som de flesta vet var det "earth hour" och i min enfald hade jag trott att inte restaurangerna skulle nappa på det, ack så fel jag hade. Jag såg inte hur min mat såg ut och som tur var dubbelkollade jag med ett stearinljus vad som låg på den första skopan mat jag skulle forsla in i munnen, rå lök!
Maten var sisådär, kanske hade upplevelsen varit bättre om man hade fått den visuella upplevelsen av den också.
Sällskapet var det dock inget fel på och vi drog vidare för en öl och lite prat.
Jag kom hem 01.30, alltså blev det lite sömn ytterligare en natt och det känns i den här gamla kroppen idag. Det blir inte många knop gjorda idag kan jag lova och ikväll är det jag som går och lägger mig tidigt, både på sommartid och vintertid räknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar