onsdag 9 mars 2011

Google översätt

Jag brukar inte använda mig av den tjänsten, men nyss råkade jag tydligen klicka på den. Åtminstone hoppas jag att jag gjorde det, annars är det någon som verkligen inte borde skriva recept som publicerar på nätet.

Så här blev receptet efter att ha blivit slaktat av Google:

"Gör 4 1 / 2 koppar
  • 1 1 / 4 koppar socker
  • 5 stora äggvitor
  • Nypa grädde av vinsten
  • 1 £ 1 (4 pinnar) osaltat smör, kylt
  • 1 tsk rent vaniljextrakt
Jag kommer nog att låta bli att översätta i fortsättningen, meningen var väl att det skulle bli enklare att förstå, men det där blev ju rena grekiskan.

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Jo men snälla!! Gör detta receptet och lägg ut bilder sen!! :o)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja om inte annat blir det ju intressant att se vad det blir för något. :-D

    SvaraRadera
  3. Ja, en nypa grädde av vinsten har vi väl alla använt nån ggn :D Pizzan va supergod, och nyttigare och roligare än vanlig pizza.

    SvaraRadera