torsdag 17 mars 2011

På helspänn

Igår sa lillan vid ett par tillfällen att hon hade lite huvudvärk. Självklart går man då och observerar symptom osv för att vara ute i god tid om ett migränanfall smyger sig på. På eftermiddagen var det dans och jag tog beslutet att gå ändå, vi kan inte ställa in saker för att vi är rädda för att hon ska få anfall.
Dansen gick bra och ingen mer huvudvärk verkade infinna sig. Varje kväll jag lägger henne efter en dag utan kraftig huvudvärk har gått går min stressnivå ner en smula. Varje morgon börjar med att man analyserar hennes ögon eftersom de ofta visar om hon har ont.

Jag är så TRÖTT på det här nu!!! Jag vill kunna gå upp och fokusera på frukosten och en bra dag framför oss och slippa tänka sjukdom.
När ska vi få svar???

1 kommentar:

  1. Tycker så synd om er :-(
    Kiana fick tabletter utskrivna i förebyggande syfte mot migrän, kanske hade varit något? Den heter Inderal!
    Kramiz

    SvaraRadera