torsdag 31 mars 2011

Filmtips

Det har inte hänt något av värde att nämna alls idag. Mötet på sonens skola imorgon är inställt vilket retar mig en aning, men det är väl ingen idé att lägga energi på det.
Lillans läkare från akuten ringde och ville höra hur det var med henne och han blev både glad och överraskad över att höra att hennes huvudvärk har hållt sig borta nu. Sedan pratade vi en stund om tänkbara orsaker och jag nämnde att jag är lite inne på att serotoninet kan ha ett finger med i spelet. Det ju lite det jag har utgått ifrån när jag har ändrat hennes kost, och oavsett vad det är som hjälper så är hon ju ändå bättre från huvudvärken just nu så vi fortsätter på samma spår och ser vad som händer.

Imorgon ska maken på möte på banken och då passar jag och tjejerna på att sticka till biblioteket och låna lite böcker. På kvällen ska vi ha fredagsmys modell LYX och jag riktigt längtar!

Om någon har bra filmtips får ni gärna höra av er, vi hittar inget som verkar bra.

3 kommentarer:

  1. Hmm... Fick själv filmtipset "paranormal activity" för en stund sedan, men misstänker att det är en film jag vill se dagtid eller full... ;o) Vilken typ av film är ni ute efter?

    SvaraRadera
  2. Vi brukar se action, drama och komedier. Oftast väljer vi film efter skådespelare.

    SvaraRadera
  3. I min blogg hittar du massor med bra filmtips :) i menyn ovanför headern! hoppas du hittar något kul ^^

    SvaraRadera