onsdag 30 mars 2011

Klänningar

I måndags kom ett paket på posten från Hong Kong igen. Den här gången innehöll det detta:


2X






Jag betalade 270 kr för alla 5 klänningar, inklusive frakt. Inte helt fel om du frågar mig!

Jag får massor av frågor om varifrån jag handlar när jag köper saker från USA, Kina, England, Tyskland osv. Saken är den att jag oftast försöker hålla koll på E-bay och hitta saker till bra priser där. Det är alltså svårt att visa exakt var jag har handlat.
Sedan har ju vi också köpt en adress i USA dit vi kan skicka saker som inte kan skickas direkt till Sverige.
Om jag ska lämna lite tips i detta så är det att frakt från USA är väldigt dyrt just nu så därifrån är det bäst att handla sådant som är lite dyrare här hemma men inte väger så mycket. Frakt från England är lite billigare men priserna på många saker ligger lite högre där. Frakt från Kina är billigast men utbudet är inte alltid det man är ute efter.
Hör gärna av er om det är något särskilt ni letar efter, jag har massor av bra säljare sparade på min E-bay!

1 kommentar: