torsdag 18 februari 2010

Återhämtning

Sitter här och väntar på elektrikern och insåg att jag har en del att hämta ikapp här hemma efter den senaste tidens turbulens. Jag har ringt lite samtal, mailat lite och nu tror jag till och med att aptiten börjar komma tillbaka. Min viktminskning beror tyvärr inte bara på att jag har varit så duktig, det är också så att jag har tappat aptiten nu när allt varit så jobbigt.
Idag tänker jag därför unna mig sushi till lunch, kanske det kan ge mig lite krafter tillbaka.

Min lärare ringde och ville prata lite om mailet jag skickade till henne angående att jag inte har kunnat plugga så mycket nu pga barnens sjukdomar. Hon sa att jag bör lägga tentaplugg åt sidan nu och så fixar vi det senare, allt går att lösa sa hon, och det känns ju bra!

Hittade det här kortet i kameran också, så här ligger katten varje dag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar