fredag 5 februari 2010

Nu är det fredagsmys



Äntligen är det fredag igen! Nu sitter jag här med tända ljus, godismumsande barn och ett väntande fotbad.

Eftersom skolan är rätt tuff just nu har vi bildat en studiegrupp som träffas då och då för att hjälpa varandra. Den drivande kvinnan i gruppen är en eldsjäl som betyder så himla mycket för oss andra genom att hon delar sin kunskap och erfarenhet med oss. Idag köpte jag med en lite present till henne för att visa min uppskattning, sådant gör jag alldeles för sällan nu för tiden.

Nu äntligen har vi varit till fotograf och fotat bilderna på sonens och lillans ärr som ska till försäkringsbolaget. Sonen skulle ju till sin pappa så det blev middag på stan med familjen och jag tog en god tallrik med nachos.
Sedan delade jag och maken på oss så att han tog barnen till bilen och körde sonen till bussen medans jag stack till bolaget.

Nu äntligen är vi hemma och njuter av fredagslugnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar