torsdag 11 februari 2010

Jävla förkylning

Dottern väckte mig vid midnatt med magkramper och diarré. Efter det har magen dock verkat bättre. Aptiten kommer långsamt tillbaka också. Lillan däremot har aptit som en skogshuggare och äter mer än mig!

Min förkylning vägrar släppa alls och det känns som om huvudet är svullet som en ballong. Tur att jag har en långhelg att vila upp mig.
Egentligen borde jag plugga natt och dag, men jag tror att jag får bättre resultat om jag ser till att bli frisk först.

Helgen blir nog lugn med lite skridskoåkning, ridning och middag hos mamma. Tjejerna mår bättre men är fortfarande svaga och orkeslösa.

Det enda jag önskar nu inför helgen är att få tillbaka tentorna som jag borde ha fått i början på förra veckan. Lärarna har blivit "lite försenade" med att lämna tillbaka dem. Morr morr morr säger jag om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar