söndag 21 februari 2010

Hem till snömassorna

Nu börjar jag faktiskt bli lite orolig över konsekvenserna med den här snön. Det finns liksom inga gränser för hur mycket snö vi kan få verkar det som.
Jag har nog aldrig önskat att maken var hemma så mycket som tidigare idag när jag skottade här ute. Och jag har aldrig kunnat tro att man kan drömma och fantisera om en snöslunga.

Så här ser det ut på vår gård:









Någon som tror att altantaket kommer att hålla?



Jag är höjdrädd så jag går inte upp och skottar. Finns det folk man kan betala för att göra sånt?

1 kommentar:

  1. Fantastiska vinterbilder! Vem vet, det kan vara en av de där få riktiga vintrarna på länge. Det var ju länge sen det var så här. Sen bara ett stort hjärtans tack för den mysiga helgen med smulorna! Har haft svår abstinens efter jag lämnade er!Hoppas att du känner att fick lite återhämtning! Kram mamma

    SvaraRadera