onsdag 17 februari 2010

*pustar ut*

Efter en hel dag utan huvudvärk/kräkningar pustar jag nu i trötthet ut.
Jag somnade kl 01 i natt och kl 06 gjorde dottern morgon. Däremellan hade hon vaknat 5 ggr.

Lillan stannade hemma med mig idag och det var nog skönt för henne. Jag fick henne till och med att sova en stund mitt på dagen och då orkade hon med besök på eftermiddagen.
Det var en gammal kompis till mig som kom över och det känns bra att ha vänner som vågar sig fram även när allt inte är på topp runt omkring en. Jag har turen att ha massor av sådana vänner, tack till er alla, ni vet vilka ni är!

Alldeles nyss skrek lillan till och jag flög upp från stolen med hjärtat bankande hårt. Det visade sig att hon fortfarande låg pigg i sin säng eftersom hon sovit middag idag. Hon ville bara småprata lite och det gjorde jag så klart gärna med henne.

Imorgon kommer snickaren hit för att fixa nya uttag till oss samt reda upp oredan i elen här hemma. Han ska också dra elen för spabadet som kommer nästa helg.

Nu blir det ett varmt bad och lite tv, sedan en tidig kväll.

1 kommentar: