måndag 6 oktober 2008

Vinterskor

Idag köpte vi vinterskor till sonen och äldsta dottern. Här är hennes skor:



Sonen fick nästan likadana men med snörning.
Puckot i affären mätte dock fel trots att jag påpekade detta flera gånger så nu måste in och byta till storleken som jag föreslog om och om igen. Varför lyssnar jag på försäljare???

Till lillan hittar vi ingenting. Varför gör ingen bra vinterskor till pygméfötter kan man undra?! Alla riktiga vinterskor börjar två storlekar upp så det enda jag hittar till henne är små kängor som snabbt kommer att fyllas med snö (läs slask). Jag får leta vidare på nätet.

Om någon dessutom vet var man hittar söta inneskor/tofflor i storlek 25 får ni gärna tipsa mig om det. Stora tjejen behöver ett par till dagis.

1 kommentar:

  1. Bobux har underbara inneskor/tofflor. Spana in på deras hemsida www.bobux.se

    SvaraRadera