måndag 20 oktober 2008

Hemlis

Jag kanske inte borde säga något än, men jag har hittat ett hus som verkar intressant. Vi ska på visning när maken kommer hem och ser det bra ut kanske vi kör på det istället för Arizona...
Problemen är följande:
- Vi får bara lån om maken är svensk medborgare, han ska skicka in pappren nästa vecka, men hinner han få dem tillbaka i tid?
- Tänk om han inte ens får det svenska medborgarskapet, vad gör vi då?
Svar: Åker till Arizona, så det är ju inte så farligt ändå.

Huset behöver fixas upp ordentligt, men priset är bra och platsen det ligger på kunde inte vara bättre. Ett stenkast från sonens skola, med skogens som granne men ändå cykelavstånd in till stan.
Jag vill se huset nu så jag vet om vi kan sluta drömma direkt eller om vi ska kämpa lite hårdare för det.

Pssst, säg inget till någon om det här än!

1 kommentar:

  1. Säg inte att det är det huset jag såg igår och sa till håkan, titta, underbart hus på bra läge och billigt! :-D Säger Färjestad dig något? :-D

    SvaraRadera