måndag 13 oktober 2008

Polisen

Nyss ringde en polis upp mig från Sthlm och ville hålla ett målsägandeförhör med mig. Det handlade om mobilen som vi skulle köpa på nätet men aldrig fick.
Tydligen så har de en kille så de ska hämta in honom till förhör nu, spännande!

Maken börjar få kalla fötter angående resan och vill avvakta med att beställa tills vi har sett hur mycket han får tillbaka på skatten. Det beskedet ska vi få den här veckan så jag tittar lite extra efter brevbäraren nu. Tänk om han tror att jag är intresserad av honom och inte posten?! Hjälp!!!
Samtidigt har jag aldrig sett maken så pirrig och förväntansfull inför en resa som denna. Vi bara måste komma iväg.
Under de två veckorna som vi kommer att vara borta (om vi åker) ska vi ju planera in aktiviteter. En tänkbar aktivitet är att åka över till Mexiko en sväng, men frår där vi ska bo är det ca 6 timmar med bil och vi har redan bestämt att vi ska till Grand Canyon vilket också är 6 timmar. Med tanke på hur små barnen är kan vi inte boka in hur många långa turer som helst heller. Om vi mot all förmodan skulle åka till Mexiko skulle det bli det 10:de landet jag och min man reser till tillsammans under våra (dryga) 5 år tillsammans. Lite kul hade det varit att fira det i Mexiko, men först måste vi se om vi kommer iväg alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar