måndag 20 oktober 2008

Tom summering

Om ni anade hur händelselöst det har varit de sista dagarna. Inget särskilt händer, varken bra eller dåligt.
Visst, vi åt en god middag hos mamma igår, men det var liksom allt på hela helgen.

Hälften av mina småflaskor vin är kvar. Det var ju bara 25 ml i de mousserande, vilken besvikelse! Gott var det i alla fall och en på fredagen och en på lördagen var alldeles lagom.

När lillan vaknar ska vi tillbaka till stora tjejens dagis på vernissage, kul att se vad de små odågorna har knåpat ihop.

2 kommentarer:

  1. Jaa, jag kan komma och ta med mig en egen liten flaska någon helg så ska nog dina ta slut ska du se! ;-) På fredag ska hemtentan in och bara jag blir klar med den ska jag FIIIRA!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jaa, men nikotin ingår i tobak du vet ;-) Koffeinet tänker jag skamlöst fortsätta njuta av och tänker därför inte klassa det som drog idag!
    Tar också gärna vinet så snart som möjligt!!

    SvaraRadera