lördag 11 oktober 2008

Straffad av slarv

Igår glömde jag (läs slarvade jag) med att ta Echinaforce-dropparna och idag är förkylningen tillbaka. Efter lunch kom febern smygande och näsan rinner för fullt.
Dropparna är snart slut så jag får väl åka och köpa nya i morgon.

Med lite distans till gårdagen så är jag ännu mer övertygad om att jag har lämnat nattklubbslivet för gott. Som svar på kommentaren i inlägget igår så är jag dålig på att sticka, men broderar gärna. Ha ha, jag fattar inte att jag skrev det här så att alla kan läsa det. Jag som skrev i en annan blogg att jag kanske borde föra in mer sex-snack i bloggen för att inte verka så präktig....

För övrigt så har mina barn en heltuff dag, det är inte lätt att vara barn. Det fattas 20 kr för sonen för att kunna köpa ett mega-pack med monsterkort (eller något i den stilen) så han surar på sitt rum, stora tjejen har haft 4 utbrott idag för att hon inte får se på tv hela dagen och lillan vägrar acceptera att man inte får suga på mynt.
Undra om de kommer att få skador för livet nu och sedan sitta hos psykolog och beklaga sig över sin barndom?! Då kommer psykologen fråga vad mamma gjorde under tiden de bråkade om sånt här, "hon bloggade väl" kanske svaret blir.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du allvarligt ska överväga att ge sonen "sjukpenning" för dagarna då han inte var alert och kunde jobba ihop till brödfödan eller (monsterkorten). TV-freaket kan väl se fem myror, både utbildande och roligt? Den lilla kan väl få suga på morotsslantar? Vips, så är alla bekymmer ur världen! Håll ut, snart är de vuxna och du har konkurrens i bloggandet. Då får du veta hur de ser på sin barndom, det behövs inga shrinksoffor där inte!

    SvaraRadera