tisdag 28 oktober 2008

Smartaste idéen!

Ha ha, jag läste nyss en kompis blog och insåg en knepig sida av mig.
När vi skulle gifta oss i somras lät vi skicka ringar (som vi köpte på nätet) till svärföräldrarna. Det visade sig att vi hade beställt 2 olika storlekar och ingen var så liten så att de trillade av i sommarvärmen när fingrarna såg ut som prinskorvar. Jag kom då på den smarta idéen att byta plats på ringarna efter årstid, dvs den lilla innerst på sommaren när fingret sväller högre upp och flytta upp den på vintern så att den hindrar den stora ringen från att trilla av när prinskorvarna har krympt ett par storlekar.
Den här idéen var jag mycket nöjd med, ända till idag då jag insåg hur fånig den är! Jag kommer härmed aldrig mer att erkänna min "smarta idé" för någon.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar