onsdag 1 oktober 2008

Magar och gardiner

Jag börjar med att svara på kommentarerna angående Simpsons family:

Ja, jag funderar starkt på att färga håret blått, förnyelse är alltid kul!

Ja mamma, du kan få vara den senila gamlingen i Simpsons, allt för att smälta in i Springfield.

Nu har vi fått pappren från Skatteverket, så nu ska vi skicka dem till Kanada och se om vi kan få dem att ändra Äktenskapscertifikatet. Lite extra krångel så där, men allt är påskrivet och klart nu i alla fall.

När vi ändå var på stan köpte jag tyg till nya gardiner till köket. Det kommer att bli supersnyggt tror jag. Jag har inte tid och ork att sy dem själv nu så jag lämnade tyget till mormor, det känns lite trist eftersom jag gillar att sy. En dag är barnen stora och då kommer jag att ha massor av tid att sy gardiner.

Stora tjejen är dålig i magen igen så hon är hemma från dagis idag . Detta betyder att maken blir ensam med båda tjejerna både imorgon och på fredag. Han kommer att gå under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar