fredag 24 oktober 2008

Äntligen fredag

Nu börjar äntligen mitt nya liv ge resultat. Jag har gått ner 1,5 kg sedan förra veckan, det känns jättebra Jag får fortsätta som jag har gjort och få med mannen på det.

Jag behövde sådana där små träpinnar man rör i kaffet med på McD så jag tog med barnen dit på lunch idag. Inga pinnar så långt ögat nådde och när vi kom hem och packade upp påsen hade jag fått pommes istället för morötter. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli besviken på att få pommes istället för morötter men det blev jag faktiskt.

Ungarna har önskat nachos idag till middag så det blir det. Det blir mycket salt för de små idag, McD till lunch, nachos till middag och chips på fredagsmyset. Jag får proppa dem fulla med frukt där emellan.

1 kommentar:

  1. Grattis, till viktminskningen! Du är så duktig! Mamma

    SvaraRadera