torsdag 15 november 2012

Skitvecka snart över!

Hua vad sliten jag är efter den här veckan! Det har varit mycket möten runt barnen, matlagning på dagis och massa annat. Under tiden har jag haft jätteont, varit yr och trött, så allt som allt har det varit en skitvecka. För att samla lite kraft inför nästa vecka tänkte jag på eftermiddagen att jag måste vara extra snäll mot mig själv så att jag får energi tillbaka. På kvällen fick lillan migrän och det kändes som om det inte kunde bli värre. Alltså var jag tvungen att vara extra snäll mot mig själv nu på kvällen.





Detta gjorde jag genom att ta mig en glögg och göra upp slapphet inför helgen. Jag har lovat mig själv så mycket vila jag vill och jag ska också unna mig en löprunda imorgon, något jag längtat efter när jag haft så ont. Kanske skjuter jag till och med upp morgondagens dammsugning till på lördag, men den punkten vågar jag inte garantera.
Efter dagis/skola imorgon är vi hembjudna till dotterns klasskompis. Hans lillasyster går på samma dans som lillan så alla 4 barnen känner varandra väl. Mamman och jag sitter varje torsdag och småpratar medans barnen dansar och hon är supertrevlig. Det kommer att bli en bra start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar