onsdag 7 november 2012

Gamla bilder

Jag sitter här med tårar i ögonen! Bilder som jag trodde var borta för alltid dök upp på en cd-skiva jag hittade! Det är bilder från när dottern föddes och fram till att lillan föddes.
Måste dela med mig av några bara för att jag är så glad:

Alldeles nyfödd: 


Stolt storebror: 


Dottern och prästen under dopet: 


Ungen som kröp vid 5 månaders ålder. Som kontrast kröp sonen när han var 12 månader.


Babysim! En riktig fisk redan då! 


Dotterns andra utlandssemester: 

Fattar ni lyckan över att hitta dessa bilder?! It made my day!

3 kommentarer:

  1. Menar du att de har varit borta och du trodde aldrig mer att du skulle få se dem?! Då måste lyckan vara total nu, finns nästan inget mer värdefullt än sådant. Grattis till det!
    Har själv råkat radera bilderna från mina tjejers 1-årsdag och en resa till Antwerpen som vi gjorde i samband med det. Så ledsen jag blev när jag kom på det. De finns på pappersbilder som tur är, kan scanna in dem. För övrigt finns inga bilder alls från när flickorna föddes, men det är en helt annan historia...
    Såg att ni hade Micke-prästen, han är rolig!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att du hittade de där bilderna! Bra att det få bli lite fokus på vår MellanSmula, som by the way är allt annat än mellan, lagom osv ;-) Högst, snabbast, mest, you name it! Underbara MellanSmula, så vacker då, så underbar nu! Du är också så fin på första bilden så det gör ont i mammahjärtat...

    SvaraRadera
  3. Bilderna fanns på en hårddisk som gick sönder. :-( Men jag antar att jag även på den tiden hade den på en dator och sparade ner dem på en skiva

    Så hemskt att råka redera bilder!!! :-( Som tur är gör vi en fotobok varje år på det vi gjort under året så då har man ju i alla fall kvar lite...

    Micke döpte mina två äldsta barn, han är hur kul som helst! :-D

    SvaraRadera