fredag 9 november 2012

Fruktansvärd smärta!

När jag skulle lägga mig igår var smärtan i nacken och huvudet outhärdlig. Efter flera piller somnade jag ändå till slut på en varm vetekudde. Kl 3 vaknade jag av att smärtan var tillbaka, och nu värre än någonsin! Så fruktansvärd smärta! Jag trodde att jag skulle kräkas av att det gjorde så ont. Eftersom jag inte kunde ligga still när jag hade ont gick jag upp, tog mer medicin, stretchade nacken och värmde kudden igen. Först kl 4 somnade jag om, och när klockan ringde kl 7 i morse var jag mycket bättre!

Frågan är bara vad som hände?! Är jag på bättringsvägen eller kommer det tillbaka snart igen? Var det en nerv i kläm kanske? Just nu är jag livrädd för att det ska komma tillbaka, den smärtan var inte att leka med. Ont i musklerna har jag ju ofta, men det går ju inte över på en natt, särskilt inte när det är riktigt spänt.

Usch säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar