måndag 26 november 2012

Pluggis

Så här började jag min morgon: 






Det här var den tredje inlämningsuppgiften på kursen och de första två var riktigt tungrodda. Jag satte mig ner i morse och antog att det skulle ta mig två dagar att slutföra uppgiften. När maken kom hem strax efter kl 13 med lillan hade jag redan skickat in den. Halleluja för lättare uppgifter!
På torsdag ska jag ha gruppdiskussion på nätet där vi tittar på varandra i webkameror. Läraren är också med och ber var och en redogöra för olika saker vilket är nervöst som bara den! Tänk om man får fel fråga och alla sitter och stirrar på en! Mycket värre än att sitta i ett klassrum!

Resten av dagen blev liksom en bonus så jag såg till att få massa gjort. Jag betalade räkningar, fixade inbjudningar till dotterns kalas, skaffade julkort och skrev lista på vilka jag ska skicka till, städade garderoben i hallen, hämtade dottern på fritids, stack ut och sprang och massa annat som jag redan glömt.

Nu tror jag bestämt att jag är värd att lägga upp fötterna i soffan.

1 kommentar: