söndag 11 november 2012

Kalas på en trött dag

Det enda vi gjort idag är varit på dotterns simning och ett släktkalas, ändå känns det som om jag sprungit ett maraton. Nacken värker som bara den, det liksom strålar ut på ena sidan huvudet så fort jag rör mig. Ändå hoppas jag fortfarande att det ska gå över varje natt jag går och lägger mig. Imorgon kanske?!

Hur som helst så fick jag mig en bit smörgåstårta vilket inte var helt fel.





Nu sitter jag och funderar på hur tidigt man får gå och lägga sig när man inte nått pensionåldern?!

1 kommentar:

  1. Man får gå och lägga sig hur tidigt eller sent som helst efter myndighetsåldern! Hoppas så att du är bättre snart.Tack än en gång för att du fixar så bra presenter. Du är bara så bäst på det. Såg du hur glad T blev? Kram!

    SvaraRadera