söndag 25 november 2012

Kaffekärring

Ja det kan man väl kalla mig när jag jobbar?! Jag får ju dricka hur mycket finkaffe som helst!
Idag på jobbet var vi 4 st som demade olika kaffemaskiner och jag sålde mest. Hur kul som helst måste jag erkänna. Jag fick också mycket beröm för bra "säljsnack" och det är ju också roligt.






Personalen i butiken hade haft julfest igår så vi som demade hade rätt kul åt hur dåligt de mådde.

Dottern har varit på sitt tredje kalas för helgen och maken förberett middag till imorgon och även handlingslista för veckans inköp av mat.
Nu värker fötterna efter att ha stått och gått i 6 timmar på betonggolv så det blir sängen tidigt för mig.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Fortsätt så imorron med inlämningsuppgiften, du fixar det. Om inte annat går det alltid att komplettera i efterhand. Kram!

    SvaraRadera