torsdag 8 november 2012

Bläää vilken dag

En timme före väckarklockan ringde vaknade jag och kunde inte somna om. Så fort jag slog upp ögonen kände jag av smärta i både nacken och huvudet och den smärtan blev bara värre och värre under dagen.
Efter att jag fått iväg alla tre  barnen till skola och dagis tog jag min värk och åkte och helghandlade. Sedan tog jag en tur och for runt och letade present till en släkting som vi ska på kalas hos på söndag. Jag hann också med Bolaget och en snabbis på en affär som har mycket fina julsaker. Eftersom jag skulle beställa en present till en av barnens kompisar på en website där jag var tvungen att beställa innan kl 12 fick jag snabbt som ögat kasta mig hemåt innan dess.
När jag hämtat lillan for vi tillbaka till leksaksaffären för att köpa present till ytterligare en kompis som fyller år. Sedan hem för mellis och vidare till pyttedansen. Efter dansen plockade vi upp dottern på fritids och när vi kom hem var det dags att börja med middagen. Huvudet bultade och jag hade absolut ingen energi kvar alls, så de bäst spenderade 200 kronorna idag var de jag spenderade på McD!
Ingen rast ingen ro, efter maten var det bara att köra dottern till cirkusskolan och hem och bada lillan. Sedan tillbaka och hämta dottern och duscha henne innan jag stoppade barnen i säng. Då hade jag fortfarande städ och tvätt kvar.

Allt detta är överkomligt när man mår bra, men med en konstant smärta var det tufft! Jag går och lägger mig tidigt ikväll och håller tummarna att värken är borta/bättre tills imorgon.

1 kommentar:

  1. Jag håller också tummarna. Stenhårt! Du är fantastisk på att hålla ihop allting, trots att du knappt orkar.

    Tack för din uppmuntran "hos mig"!
    Kram

    SvaraRadera