måndag 14 maj 2012

Vilken klänning?

Jag ska på bröllop om bara några veckor och har inget att ta på mig. I dagar har jag sökt online för att hitta en klänning, men jag blir så osäker. Vilken färg är ok tex? Naturvit men inte kritvit eller allt som ev. kan kallas vitt?

Här är några jag hittat under kvällen, vad tycker ni?

Klänning nr1: (är den för lik vitt??)



Klänning nr 2:



Klänning nr 3:



Den sista är guldfärgad om inte det syns på bilderna.

Snälla snälla, väll in med kommentarer nu, jag ber er!!!


7 kommentarer:

  1. 1an fin men för vit,2an gillar jag inte alls, 3an blir det!

    SvaraRadera
  2. Ingen! De är för vita/beiga, fel färg på bröllop och inte din bästa färg heller. Tänk om, tänk rätt... Du är en färgstark kvinna och då ska du inte gömma dig i beiga svanskläder som 1:an, Eva Longoriadressen som 2:an eller guldet i 3:an som är minst hemsk. Men ska inte bruden glittra och lysa mest? Du bad om min åsikt! Puuuh, hoppas jag får vara din mamma även framledes... Älskar dig och vi har galet olika smak! :D

    SvaraRadera
  3. Trean var superfin! Röstar på den!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker nog som mamma, inte någon av dem faller mig i smak. Något korta för att ha på bröllop. Men 2:an är bäst, med en sjal till.

    Sofia

    SvaraRadera