onsdag 16 maj 2012

Det går i ett

Ja precis så är det. Idag har jag promenerat 5 km, varit hos tandläkaren, gjort en intervju för en B-uppsats på Universitetet, letat kläder till bröllopet, tagit en fika med mamma, köpt markisväv, bråkat med symaskinen, städat lite här hemma, badat bubbelbad med familjen och massa massa annat.
På stan hittade jag en ursnygg top som jag tänkte ha på bröllopet tillsammans med min snygga kjol. När jag kom hem upptäckte jag att kjolen inte passar i färgerna till topen, inte för fem öre faktiskt!!! Jakten på kläder fortsätter alltså...

Nu hoppas jag också att symaskinen mirakulöst ska börja fungera så att jag kan sy färdigt markiserna till framsidan.

Imorgon blir det inte mycket gjort här hemma då vi ska hem till ett par kompisar på förmiddagen och sedan iväg till grannarnas som är i en sommarstuga på eftermiddagen. Socialt och trevligt, men jag måste ta tag i trädgården också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar