måndag 28 maj 2012

Dagisutflykt

Idag var det dagisutflykt med både personal och föräldrar. Lillan var lyrisk och hade jättekul!


Det var lek i lekparker, tipspromenad och fika och lunch tillsammans.

När vi kom hem hade jag ett par timmar på mig att göra lite ärenden, sedan åkte jag tillbaka till dagis för 2 möten på raken.
Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla mig vaken. Kalendern är proppfull i flera veckor till och jag bara längtar efter ett par dagar att inte göra något alls.
Imorgon ska vi hem till kompisar till barnen och leka, dottern och hennes kompis har inte setts på länge och de har längtat efter varandra. Lillan är kompis med lillasystern i den andra familjen så det passar väldigt bra.

Nej, nu orkar jag inte hålla mig vaken mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar