tisdag 22 maj 2012

Sommar och målarfärg

Äntligen är sommaren här!!! Oj så varmt det är och så härligt!!! Till och med katten njuter i fulla drag dygnet runt:



Ja visst blir man trött av solen?!

Mitt i detta underbara väder har vi börjat skrapa och måla huset. Vilket slitjobb!!! På lördag har vi mutat lite kompisar att komma hit och hjälpa till så bjuder vi på mat och bad.


Nej, nu har solen tagit musten ur mig så mycket att jag måste gå och knyta mig. Imorgon är en ny dag med pensel i hand och dessutom mycket motion och titta på dotterns musikal hon är med i. Bäst att få lite sömn!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vilken bra idé att bjuda på mat och bad om de även tar tag i en pensel och hjälper till lite. Vill du visa upp målandet på Byggla? Jag tror många av våra hemmafixare skulle uppskatta tipset att ju fler som målar, desto roligare. Du kan väl maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Är du intresserad får du dessutom en liten present! :)
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera