tisdag 1 maj 2012

En härlig dag

Solen skev även idag och än en gång har vi varit utomhus precis hela dagen.
Vi har cyklat med dottern till och från kompisar, fortsatt röja i trädgården och tagit en lång cykeltur.
ena landet är klart och redo att fortsätta planteras i. Igår satte jag pioner och under veckan ska lite blåbärsplantor få trängas där.

Dottern har blivit så himla duktig på att cykla. Ångrar inte att vi köpte en ny bra cykel åt henne.


Nu är rabatten klar:


Kanske syns lite dåligt, men det gjorde rätt ont att slåss med en buske på gården:


Jag och lillan tog en fika ute:


Underbart med vitsippor!


Efter en hel dag utomhus orkar jag inte laga mat så jag har lovat att vi ska åka och köpa hamburgare. Tur att jag har bränt så mycket kalorier idag!

1 kommentar:

  1. Först vill jag säga tack för en härlig valborgsmässoafton! Det var en mysig kväll. Så duktig du har varit sen med trädgårdslitet! Det är så underbart också att du tar vara på dagarna och gör härliga saker med barnen. Tack för att jag får ta del av era små och stora äventyr genom bilderna. Kram!

    SvaraRadera