söndag 27 maj 2012

Dansuppvisning

Lillans danskurs är slut för den här terminen och det avslutades med en underbar show! Den var så fantastisk att jag nästan blev tårögd. Tårögd blev jag förresten, men det var för att jag skrattade så åt de härliga ungarna!


Ja må vara partisk, men kan man bli så mycket sötare?!



Lillan kunde varje rörelse och ofta hann hon göra dem innan läraren, så himla duktig!



Efter showen gick vi till lekparken en stund. Vädret var underbart igen så vem kan säga nej till en stund ute?!



1 kommentar:

  1. Goaste LillSmulan, så himla duktig hon var på dansen! Jag var så stolt så det fanns inga gränser! Sen var det så mysigt att ha er hos mig på lunchen. Skönt att kunna sitta ute och äta. Tack också för blommorna, det var verkligen inte meningen sa vi ju innan! Kram och hoppas ni får en fin picnic imorron!

    SvaraRadera