lördag 13 juni 2009

Vinkväll

Som väntat var det oerhört trevligt när J var här igår och drack vin och åt en bit mat med mig. Vi hamnar alltid i djupa frågor som vi varje gång tar lite längre och man blir redan innan våra möten nyfiken på var de ska leda.

Klockan blev mycket innan vi kom i säng och flera glas vin hann vi med, men jag vaknade pigg och alert i morse ändå.
Fixade våfflor och färska jordgubbar till tjejerna till frukost och sedan har vi myst, lekt koja och bytt sängkläder. Det märks att de uppskattar dagar då vi tar det lugnt och bara är.



I eftermiddag kanske vi åker hem till en kompis mamma och grillar, då kan jag skvallra med kompisen och ungarna har andra barn att härja runt med = de sover gott igen och ger mamma sovmorgon i morgon.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe och mina auktioner på Tradera som folk verkar vara galna i, en del saker är redan uppe i mer pengar än jag betalat för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar