tisdag 16 juni 2009

Bonus-shopping!

Tjejerna uppförde sig exemplariskt när vi åkte ner på stan för att hitta rätt Lindex-butik. Kläderna satt perfekt så nu kommer även jag att se ok ut på Midsommar.

Stop nr 2 blev på tobaksaffären där vi skulle hämta ytterligare ett paket som kommit, denna gången från en mycket känd inredningsbutik på nätet.
Det var en produkt till dotterns rum som jag har dregglat över länge och nu var den nedsatt med 50 kr så jag slog till (dock med lite dåligt samvete pga priset).
När jag kom hem och öppnade paketet såg jag att de hade packat ner 2 st av den produkten men bara tagit betalt för 1. Lyckan är gjord nu när lillan också kan få en, och mitt dåliga samvete är helt lättat.
Dessutom hade jag beställt ett bäddset som jag länge tittat på till lillan och som nu var på rea till halva priset.

Det här är riktigt bra shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar