måndag 22 juni 2009

Födelsedagen i bilder

Här kommer bilder från lillans stora dag:

Lillan öpnnar paket i sängen och får viss hjälp av syrran:



När lillan fikar tittar dottern så avundsjukt att lillan så klart bjuder:



Redan på förmiddagen blev vi invaderade av grannskapets ungar och jag var inte dumare än att jag försåg dem alla med varsin skursvamp och satte dem i arbete inför kalaset:



Jag är ju ingen hjärtlös människa, så jag bjöd de små liven på glass när de var klara:



Lillan blåser ut ljus med viss hjälp av mormor:



Favoritpresenten idag var en husvagn till Bobby caren:



Jag lyckades till och med lura ut sonen med kompis efter att han fått en vattenboll man skulle kasta på varandra från mormor. Han och kompisen kom in efter mer vatten gång på gång och krävde att det skulle vara iskallt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar