måndag 8 juni 2009

Mycket att göra

Först åkte vi ut och veckohandlade i morse, sedan iväg med dottern till dagis och hem för en snabb lunch. Vidare till banken där vi gick igenom alla papper och skrev på kontraktet för huset (hurra).
Tillbaka och hämta dottern på dagis och hem med två trötta och gnälliga tjejer. Efter middag, bad och nattning for jag tillbaka till dagis för att fylla i arbetsschemat för hösten sedan fick jag springa in på affären och handla inför utflykten i morgon.
Japp, ni hörde rätt, vi ska på dagisutflykt hela dagen i morgon, tro för guds skull inte att vi får vila något!

Visst ska det bli kul att åka iväg med småttingarna, men det har varit så mycket på sista tiden och det hade varit skönt med en slappar dag...

På onsdag ska jag baka två uppsättningar cupcakes till sonens skolavslutning och sedan ska barnen klippa sig. På torsdag är det helghandling och besiktningsgenomgång av huset samt möte på banken. Fredag är det skolavslutning och en kompis kanske kommer över på mat och vin. Det stora loppet springs i stan på lördag så då blir det jippo hela dagen men på söndag kanske jag kan bänka min rumpa i soffan för lite vila...

2 kommentarer:

  1. Huja..jag blir yr bara av att läsa om allt du planerat här ;-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Blev trött av att läsa allt du ska hinna göra denna veckan..lycka till hoppas att inget stör dina planer.
    Alexandra och jag klippte oss igår så nu är vi fina inför skolavslutningen :-)

    SvaraRadera