torsdag 25 juni 2009

Här händer...

...inte mycket idag.

Jag blåste upp den nya barnpoolen vilket tog 25 minuter. Innan jag ens ställt upp den ute insåg jag att den var för stor så jag fick spendera 20 minuter åt att blåsa upp den gamla också. Inte för hand hoppas jag att ni föstår!

Lillan njöt i fulla drag medans de stora tjejerna här på gården nöjde sig med ett snabbdopp och sedan vattna blommor med vattnet.



När barnen badade passade jag på att slänga ihop en potatissallad ute på verandan.



Det här bland det bästa jag vet att äta på sommaren så jag njöt av den ordentligt till middagen.

Innan läggdags målade jag dotterns naglar, hon har tjatat länge om det och nu säger hon att hon ska lura Daddy att det är godisbitar på hennes tånaglar när han kommer hem imorgon.



Jag är så himla trött nu så det blir en tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar