onsdag 17 juni 2009

Fläng-dag

Att ta i och ur två barn ur bilstolar 100 ggr på en dag är mindre kul så jag passade på att göra ärenden med lillan när dottern var på dagis.

Jag lyckades få Elektrolux-killen att beställa hem ark till torktumlaren som jag kan hämta imorgon, titta på tapeter, köpa godaste ceasarsalladen i stan, leta dockvagn till lillan och köpa mat på McD till henne.
Allt inom loppet av 2 timmar, inte dåligt alls!
När vi kom till dagis hade de haft midsommarfest och det fanns en tårtbit kvar till mig, smask. Vi satt en stund i solen och fikade och pratade och barnen ville som vanligt inte gå hem.

Väl hemma väntade paket i brevlådan från Grandma, två böcker och två filmer som de älskar.
Snart ska jag hämta ytterligare ett inredningspaket till tjejernas rum, nu fattas det inte så mycket till deras rum inför flytten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar