tisdag 2 juni 2009

AJ!!!!! X 4

Nu är jag tillbaka från sjukhuset. De skulle sätta en kanyl i handen på mig som de skulle spruta in kontrastvätska genom. Efter tre försök var jag helt knäckt och kände att jag inte ville prova mer, men en sköterska övertalade mig att låta en annan sköterska prova en gång till. Det fjärde kärlet brast så klart också och då hade jag fått nog, jag vägrade helt enkelt att prova en gång till.
Läkaren gjorde ett vanligt ultraljud utan kontastvätska och kunde bara konstatera att allt såg bra ut.

De som känner mig vet att jag inte gnäller över läkarbesök i vanliga fall, inte ens de jobbiga. Det här var riktigt jobbigt och gjorde ont, tur att det är över...

2 kommentarer:

  1. Usch och fy... Bra att allt såg bra ut iaf.

    SvaraRadera
  2. AJ!!..Du lär vara rätt blå där snart :-o.... kan dom säga säkert att det inte rör sig om en propp nu ändå?..blir lite nervös på sånt ;-)..vågade knappt läsa ju!..Men undrar vad det är då?..Smärtan försvinner ju inte för att det inte var nån propp..ska dom kolla mer?..GE DIG INTE!
    kramiz

    SvaraRadera