söndag 14 juni 2009

Shopping och lekparkslek

I morse när jag vaknade slog det mig att tjejerna inte hade något att ha på sig på midsommar. Efter frukosten bar det alltså av till ett köpcenter för lite shopping.
Det slutade med två av denna söta midsommarklänning till tjejerna:



Till mig beställde jag lite kläder på nätet, hoppas att det hinner komma innan midsommar.

På eftermiddagen gick vi till lekparken där vi lekte i solen och mumsade på svenska (sura) jordgubbar. Jag fick också lite gjort på uteplatsen som gräsklippning, plantering osv.
Efter det följde ett skrik-maraton från tjejernas sida så då gick vi in och jag mutade dem med tv för att få lite lugn och ro.

Nu ska jag kolla hur mycket det kostar att ta sig till Kolmården i sommar.

1 kommentar:

  1. Sååå söta! Ser fram emot att se de små smulorna tumla runt i de där till midsommar!

    SvaraRadera