onsdag 24 juni 2009

När det brister i uppmärksamheten

Om jag får information om/för barnen absorberar jag den som en svamp, men när jag får information riktad enbart till mig försvinner den in i mamma-dimman.

Jag smörjer ju min onda arm med en salva som gör huden extra känslig, därför skulle man undvika sol på området man smörjer... Yeah right, precis som om den informationen fastnade!



Det kanske inte syns på bilden, men det är som små blåsor över hela armen.

Smart som jag är klippte jag sönder en strumpa som jag nu har trätt över armen som skydd.

2 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha!
    Oscar sa precis:
    -Herregud,det börjar kännas som om jag ha 2 sambo nu,fan vad jobbigt!
    Anledning:
    Min arm ser ut som din idag!!
    Skrämmande eller hur?
    kram

    SvaraRadera
  2. Är det sant??? Snacka om skumt!!!
    Vi bara måste träffas, så är det bara! :-)

    SvaraRadera