tisdag 22 januari 2013

Tunga samtal och glitter

Trött som jag är så får ni en kort sammanfattning av dagen.

- Ringde massa jobbiga samtal och allt jag vill kommentera om det är att modersmålsläraren ligger illa till.

- Sprang 6 km

- Åkte in till stan med lillan för shopping. Lillan fick huvudvärk och vi fick köpa medicin och vila på ett café.

- Mammas man passade barnen så att jag kunde gå på möte angående lillans skolstart i höst. Fick inga som helst svar där eftersom inget är klart inför hösten. Folk var arga och protesterade högt, alltså slapp jag.

- Kom hem och hjälpte sonen med läxor

- Kollade över räkningarna och pratade i telefon med maken

- Somnar nästan här i soffan

Bästa fyndet var en bikini till lillan som hon är galen i, och man kommer lätt att kunna se var hon är i poolen! :-D



4 kommentarer:

  1. M berättade att de blev lite sena just p g a att det skulle posas i bikinin! :) Det verkar ha gått bra, för han går på här om hur mysiga Smulorna var och hur lite de frågade efter mig! ;-)
    Full fart idag, bra att du kunde luta dig tillbaka och låta andra svära ikväll! Kram!

    SvaraRadera
  2. De hade sett fram emot att han skulle komma och de var så nöjda över att ha fått egentid med honom. :-)
    Tiden är inte superviktig, vi ruckar på den då och då, särskilt om det är något kul vi hellre vill göra. :-)

    SvaraRadera
  3. Så fin! Gry har en likadan, synd att de inte finns i större ☺😉
    Vad bökigt med skolan, du får berätta mer sedan!

    På Arlanda om 18 minuter....... Hoppas jag!

    SvaraRadera
  4. Som jag skrev tidigare, njut nu ordentligt! Kommer att följa dig här hemmifrån! Och sedan måste vi ses så fort vi båda är hemma igen! Kram

    SvaraRadera