måndag 14 januari 2013

Hemtenta

Idag fick jag hemtentan, och alltså avslutningen på kursen. När jag frågade läraren om hemtentan i början på december sa han att den skulle vara ca 3-4 sidor, men det visade sig att jag ska skriva 8 sidor innan söndag! Enda tiden jag kan skriva är på morgonen när barnen är på dagis och i skolan, och det blir ju inte mycket tid på en vecka. Dra också ifrån att jag måste åka och handla och göra andra ärenden. Hur jag ska få ihop det vet jag inte än, men idag gjorde jag ett schema för dagen för att få in handling, plugg, löpning, hämtning och lämning av barn, matlagning osv. Faktiskt lyckades jag få ner 2 sidor under dagen, och med tanke på omständigheterna måste det ju räknas som bra.
Får jag ner lika mycket imorgon ligger jag bra till tidsmässigt.

Om jag inte är lika aktiv som annars den här veckan så vet ni alltså varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar