torsdag 31 januari 2013

Katt-hjälp

Som de flesta andra katter sover vår prins största delen av dygnet:



När han inte gör det dock, är han gärna till och "hjälper till" med det mesta. Idag tex hjälpte han maken fixa en list brevid frysen:



Sedan ville han gärna hjälpa mig storstäda skafferiet, men där gick min gräns. Skafferiet blev riktigt bra tycker jag, en ordentlig storrensning!


Som ni ser är mittenhyllan endast för bak-saker. Upp till vinden bar jag 1 pappkartong och 3 papperspåsar med andra baksaker som jag inte anser mig behöva ha till hands varje dag. Massor av plats för annat nu! 


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Er Mello-vän online här!
    Du måste köpa Expressen med Schlagerguiden, där står ALLT du och dina tjejer behöver veta. Till och med schlagerrecept, vad sägs om Waterloo Schlagerparfait? :-)
    Det som inte står där kan du ju alltid fråga mig om... (men inte när det gäller recept, haha!)

    SvaraRadera
  2. Glömde förresten säga att kissen är väldigt, väldigt fin! Hoppas han uppskattade adventskalendern!?

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för tipset! :-)

    Nej, den här kräsna katten uppskattade inte advetskalendern. Jag fick ge allt till grannen, hennes katt äter allt som ligger på en tallrik, och får man inte undan händerna snabbt nog kan nog ett finger ryka också. :-D

    SvaraRadera