fredag 4 januari 2013

Detox nu dag 3

Det går jättebra med vår detox, men min förkylning lever kvar och min nacke är öm som aldrig förr. Vägde mig i morse och vågen visade hela 2 kg ner på 2 dagar, och då fastar jag inte utan äter. Helt otroligt!
Lite enformigt är det kanske med frukt och grönt, men vi har varierat typ fruktsallad, grönsaksdrinkar, kalla och varma soppor osv. Blir lite roligare så.
Varje morgon startar vi med en kopp vitt te med spirulina. Egentligen ska man dricka varmt vatten med citron, men det klarar inte min magkatarr så det är bara maken som gör det. Han är den som har märkt mest biverkningar av detoxen eftersom han dragit ner på snuset och han dricker mer kaffe än mig till vardags. Jag kanske lever sundare än jag tror annars?!

Vi kommer att köra den här detoxen så här strikt i en vecka och sedan lägga till mjölkprodukter och ägg vecka 2. Känns bra och jag tror att det kommer att gå strålande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar