torsdag 24 januari 2013

Nu jäklar!

För exakt 2 år sedan vägde jag 18 kg mer än jag gör idag. Jag tog beslutet att gå ner i vikt, satte upp delmål och målvikt och satte igång. Det gick bra, jag gick ner 18 kg under våren, men då hade jag egentligen 6 kg kvar till målvikten. Sedan höll jag samma vikt i ett helt år innan jag långsamt började gå upp i vikt igen. 6 kg gick jag upp på ett halvår, inte kul!
Nu har jag på 3 veckor gått ner dessa 6 kg och har alltså 6 kg kvar till min målvikt, den här gången SKA jag klara det!

Heja heja mig säger jag och klappar mig själv på axeln!

3 kommentarer:

  1. Jag klappar dig också på axeln och peppar dig att kämpa vidare! Grattis till framgångarna!

    SvaraRadera
  2. Du klarar av precis allt som du föresätter dig! Detta är bara ett exempel på det. Grattis, duktiga kämpe! <3

    SvaraRadera