tisdag 8 januari 2013

Bläää, men nu bra igen

Igår var en  riktig skitdag! Jag var konstant trött och på dåligt humör och jag hade kunnat äta en häst direkt i hagen. Det tar på krafterna att leva på så få kalorier som vi gjort nu under detoxen, men det visade sig också på vågen. Ner 3.1 kg på 6 dagar, inte fel!
Från och med idag lägger vi till ägg och mjölkprodukter (bara lite) och kör en vecka till, jag tror och hoppas att detta kommer att få oss piggare.

I morse var jag och fick massage för min onda nacke och nu känns det bättre. Man brukar ju få grym huvudvärk efteråt när alla slaggprodukter ska ut, men idag mådde jag hur bra som helst. Massören trodde att det kunde bero på att detoxen rensat ut så mycket slaggprodukter innan och det är ju roligt att få ett konkret bevis på att detoxen fungerade.
Efter massagen for vi iväg till badhuset med barnen. Vi tyckte att det vore kul att göra något tillsammans så här sista dagen på jullovet. För mina barn är de här sista dagarna rätt sega eftersom alla andra barn redan har börjat igen, men jag tänker njuta! Om en timme ska jag till frissan och göra slingor och klippa mig, ska bli fantastiskt skönt!

Äntligen är jag på bra humör igen! Kosten vi ätit och ständig smärta i nacken har fått mig på dåligt humör, men nu har jag en laxomelett i magen och smärtan i nacken är redan bättre så nu vänder det nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar