lördag 5 december 2009

Ska det vara så svårt...

..att sova ordentligt??? I natt fick jag den galna idén att prova att sova utan sömnpiller och det gick ju inte så värst bra. Jag fick nog sammanlagt 2 timmars sömn och natten verkade aldrig ta slut.
Det gör inte livet roligare att dottern verkar ha urinvägsinfektion och lillan är förkyld så det visslar om näsborrarna.
Sjukdomar till trots åkte vi på julmarknad och tog med en klasskompis till mig. Det regnade och var kallt, men ack så välbehövligt att få komma ut.

På marknaden hittade jag en jättesöt liten present som jag köpte till någon. Jag tänker inte säga till vem eller visa vad det var eftersom det är tänkt som en överraskning, men titta in på den här sidan och se på konstnärens andra verk:

http://www.johannasatelje.dinstudio.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar